Bubble is een integratietool waarmee je CRM, –ERP– en administratie software kunt koppelen met nagenoeg elke telefonieomgeving.

Bubble wordt gebruikt om de productiviteit van een bedrijf te maximaliseren en hieraan kan Bubble zeker een positieve bijdrage leveren. Telefoneren next level.

Hoe werkt Bubble?

Bubble is zeer gebruiksvriendelijk en heeft veel voordelen. Door de praktische integratietool is telefoneren eenvoudig en is er meteen heel veel klantinfo voorhanden. Zo komt relevante klantinfo meteen in beeld bij een inkomend of uitgaand telefoontje. Je kunt meteen de klantkaart openen of een andere actie uitvoeren. Super praktisch.
De laatste beller krijg je ook handig in beeld.
Na een gesprek is het mogelijk om automatisch een gespreksnotitie onder de klantkaart te plaatsen.

Bubble heeft nog veel meer functies die het zakelijk telefoonverkeer vergemakkelijken.
Graag lichten wij er nog een aantal toe.

Functies Bubble

  • Bij ieder telefoontje (inkomend, uitgaand en doorverbonden) een pop-up met klantinformatie;
  • De inhoud van de pop-up is per gebruiker volledig te customizen;
  • Pop-ups tijdelijk uitzetten met mute functie;
  • Terugbelverzoek met één druk op de knop. Klantgegevens zonder te typen direct mailen naar collega;
  • Tijdens telefoongesprek direct een email versturen naar beller;
  • Direct gegevens kopiëren naar het klembord.

Waarom de telefonie omgeving integreren met CRM (ERP of andere administratie software)?

  • Altijd in beeld (en vastgelegd) wie er belt;
  • Meteen relevante informatie beschikbaar;
  • Bekend wie er als laatste is gesproken;
  • Met één klik de juiste relatie openen;
  • Tijdsbesparing door minder handelingen.

Meer informatie

Paree is sinds kort partner van Red Cactus. Zij leveren telecom gerelateerde software waaronder Bubble. Graag vertellen wij u meer over deze praktisch integratietool.
T 0113-352440 | ti@paree.nl