Maakt u gebruik van onze Telefonie en/of IT diensten? En wilt u bij vragen en wensen altijd hulp ontvangen? Onze all-in servicedesk staat voor u klaar. Bij een all-in servicecontract zijn namelijk alle service requests bij het contract inbegrepen.

 

Wilt u volledig worden ontzorgt? Het all-in servicecontract is nog verder uit te breiden met pro-actieve monitoring en service- en onderhoudscontracten.

Voor alle operationele vragen en wensen

Bij het all-in service contract zijn alle operationele vragen en wensen (service requests) van de (eind)gebruikers, voor een vast bedrag per maand, inbegrepen in de service.

Wat is een service request?

Bij service requests moet u denken aan het opnieuw aanmaken van een password, het instellen van een applicatieparameter of  allerlei soorten vragen over het gebruik van applicaties en instellingen.

Hoe wordt service request verwerkt?

Aanmeldingen van service requests gaan via e-mail of telefoon. Vervolgens maakt de servicedesk voor de aanmelding een ticket aan in het serviceportal (Topdesk). Alle geregistreerde service requests zijn inzichtelijk in dit portal.

24/7 bereikbaar

Vaste responstijden

De servicedesk hanteert een zogenaamde 10-minuten-regel. Als de melding, naar verwachting van de medewerker van de servicedesk, binnen 10 minuten kan worden opgelost, wordt deze meteen opgepakt en uitgevoerd.

Kan de servicedesk de melding niet binnen 10 minuten oplossen/beantwoorden? Dan wordt er een medewerker ingepland om het request op te pakken.

Welke vragen/wijzigingen vallen onder het all-in servicecontract

Vragen en wijzigingen met financiële gevolgen en/of wijzigingen in rechten en/of applicaties zijn ook service requests.
Volgens de afspraken in de SLA (Service Level Agreement) en DAP (Dossier Afspraken en Procedures) voert de servicedesk deze ook uit.
Vraag naar de voorwaarden.

Vragen en/of wijzigingen voor de servicedesk

  • Het aanmaken van nieuwe gebruikers;
  • Het verwijderen van gebruikers;
  • Het aanpassen van rechten op mappen met documenten/files of mailmappen met files en/of applicaties
  • Het uitbreiden van postvakken (mail)
  • Het verwijderen van applicaties
  • Het uitbreiden van applicaties die kosten met zich mee brengen

Altijd hulp bij vragen

Gaat u ook voor gemak en zekerheid? Graag vertellen wij u wat de mogelijkheden van onze service- en onderhoudscontracten zijn. Neem nu vrijblijvend contact met ons op.

Pieter Paree

Voor al uw vragen op het gebied van Beheer

Wat zijn de eisen en wensen van uw organisatie? Graag kom ik met u in gesprek.
Maak kennis met Pieter Of bel 0113 352440