Vandaag hebben wij weer een jubilaris bij Paree. Onze servicecoördinator Ardjan Boogert is 12,5 jaar bij ons dienst. Gefeliciteerd!
Wij vinden het leuk om Ardjan aan u voor te stellen en meer over zijn mooie loopbaan en werkzaamheden bij Paree te vertellen.

Ardjan zijn loopbaan bij Paree
Op een vacature in de krant ‘monteur inbraakbeveiliging’ schreef  hij een sollicitatiebrief naar Paree. Ondanks dat deze vacature al vervuld was, ontving Ardjan toch een uitnodiging voor een kennismakingsgesprek. Paree was enthousiast over Ardjan zijn kwaliteiten en 2 maanden later ging hij als monteur op de afdeling industriële Automatisering aan het werk. Het 1e jaar was hij werkzaam bij opdrachtgever McCain in Lelystad om vervolgens een half jaar bij McCain in Grobbedonk België te werken. “Het was een mooie en leerzame ervaring die ik niet had willen missen”, lacht Ardjan.
Na 2 jaar was hij toe aan een nieuwe uitdaging en toen er een vacature als tekenaar (Autocad)/werkvoorbereider op de afdeling Elektro-Beveiliging vrij kwam, twijfelde Ardjan geen moment en stelde zichzelf voor. Na een intensief opleidingstraject kon Ardjan in zijn nieuwe functie aan de slag en met succes.  “Deze nieuwe baan beviel mij prima en Paree was zeer tevreden”, vertelt Ardjan enthousiast.
Vervolgens kon hij zijn functie als werkvoorbereider verder uitdiepen om later zelfs tijdelijk een collega als projectleider te vervangen. Inmiddels werkt hij alweer 7 jaar als servicecoördinator.
“Er was al een tijdje behoefte aan een servicedesk op de afdeling Telecom-IT. Het is een functie die ik zelf heb kunnen vormen en waar ik mij als een vis in het water voel. Het is een uitdagende baan met veel diversiteit; ieder telefoontje is anders en kan variëren van een simpele vraag tot een storing. Juist dit maakt het werk zo leuk!

De all-in servicedesk
Onze servicedesk is er om onze klanten volledig te ontzorgen. Zij kunnen met alle operationele vragen/wensen (service requests) en storingen bij onze servicedesk terecht. Door monitoring bewaken wij 24/7 het netwerk en de apparatuur van onze klant en voorkomen wij proactief verstoringen. De klant kan zich hierdoor volledig op zijn bedrijf of organisatie focussen zonder zich zorgen te maken om de ICT-omgeving.
Ardjan bemant “alleen” de servicedesk, maar krijgt ondersteuning van de helpdesk telecom en de helpdesk IT.  

Hoe ziet een werkdag van Ardjan er uit?
“In de ochtend begin ik als eerste met het monitoren van de servers op locatie (van klanten) en het checken van de binnengekomen mail. Aan de hand hiervan maak ik een planning, waarbij ik acties bij de juiste engineers uitzet. Gedurende de dag bewaak ik de opvolging, om waar nodig actie te ondernemen. De gehele dag blijf ik de eventuele nieuwe problemen/storingen monitoren en ga ik aan de slag met nieuwe meldingen”, aldus Ardjan.
Ardjan vervolgt: “Op een rustige dag verwerk ik zo’n 22-25 meldingen, maar op een drukke dag komen er wel 45 meldingen bij Paree binnen. Paree ontvangt inmiddels ongeveer 6500 servicemeldingen per jaar, in 2013 waren dit slechts 1600 meldingen per jaar. Niet alleen hebben wij meer klanten, maar er worden ook meer meldingen geregistreerd.
Aanmeldingen gaan via e-mail of telefoon. Het is belangrijk om de klant bij een servicemelding op de hoogte te houden. Middels de aparte applicatie ‘Topdesk’ wordt de melding geregistreerd als ticket.
De klant kan op de serviceportal inloggen, voor de communicatie over zijn melding. Hier vindt de klant het desbetreffende ticket van de melding en informatie over de verdere opvolging. En hebben zij zelf aanvullende vragen en/of opmerkingen dan kunnen zij deze ook op de portal kwijt.
Wanneer de servicedesk buiten kantooruren niet bereikbaar is, kan een klant met een dringende storing altijd bij onze storingsdienst terecht.  

 

Ardjan 12,5 jaar in dienst bij Paree
Gefeliciteerd Ardjan

Dit bericht delen

Meer weten over wat Paree voor uw bedrijf kan betekenen?
Contact