Paree neemt de servicecontracten van KPN-klanten met bedrijfstelefooncentrales over

KPN stopt per 1 januari 2020 met de servicecontracten op de Siemens HiPath en de Alcatel-Lucent OXO en OXE telefooncentrales. Door de opkomst van clouddiensten en de afnemende vraag naar traditionele telefoonoplossingen heeft KPN hiertoe besloten.

Wat betekent dit voor u?
U kunt uw servicecontract niet meer verlengen en geen grote uitbreidingen of wijzigingen meer doen. Na 1 oktober zijn ook de standaard uitbreidingen en wijzigingen niet meer mogelijk. KPN komt haar verplichtingen uit het servicecontract na tot 1 januari 2020.

Overname servicecontract
Wij willen graag als Siemens en Alcatel-Lucent partner deze contracten alsook de service op deze telefooncentrales volledig overnemen.
Sommige telefooncentrales zijn namelijk zowel technisch als financieel nog niet afgeschreven. In plaats van over te stappen naar een cloud telefonie oplossing kunnen wij u de mogelijkheid bieden om een SIP trunk (als alternatief op ISDN) aan te sluiten op uw bestaande telefooncentrale. Hiermee maakt u een tussenstap richting de cloud en kunt u over een aantal jaren eventueel alsnog de overstap maken naar volledige een cloud telefonie oplossing.

Uiteraard kunt u als klant ook de keuze maken gebruik te blijven maken van een lokale telefooncentrale.

Meer informatie
Wilt u meer informatie over de overname van het servicecontract van KPN en/of traditionele of cloud telefonie? Neem dan nu contact op met ons Telecom team: T 0113-352440 | E ti@paree.nl

Dit bericht delen

Meer weten over wat Paree voor uw bedrijf kan betekenen?
Contact