All-in Servicesdesk

Voor het beantwoorden van alle vragen, wijzigingen van services etcetera
Paree - Service en beheer - Servicedesk

All-in Servicedesk

Bij het all-in Service Contract zijn alle operationele vragen en wensen (service requests) van (eind)gebruikers inbegrepen in de service.  Aanmeldingen van service requests gaan via e-mail of telefoon. Deze worden geregistreerd als Ticket door de Servicedesk in het Serviceportal (Topdesk). Alle geregistreerde service requests zijn inzichtelijk in dit portal. Voorbeelden van Service requests zijn: opnieuw aanmaken van paswoord, het instellen van een applicatieparameter of  allerlei soorten vragen over het gebruik van applicaties en instellingen.  

Responstijden

De servicedesk hanteert een zogenaamde 10-minuten-regel. Als de melding, naar verwachting van de medewerker van de Servicedesk, binnen 10 minuten is opgelost, dan wordt het in de meeste gevallen direct opgelost. Is er meer dan 10 minuten nodig om het probleem op te lossen of de vraag/vragen te beantwoorden, dan wordt er een medewerker ingepland om dit uit te voeren. 

Wijzigingen

Service requests met financiële gevolgen en/of wijzigingen in rechten en/of applicaties zoals: aanmaken van nieuwe gebruikers, verwijderen van gebruikers, aanpassing van rechten op mappen met documenten/files of mailmappen met files en/of applicaties, uitbreiding van postvakken (mail), verwijderen van applicaties, uitbreidingen van applicaties die kosten met zich mee brengen vallen onder service requests, change manage management, standard changes. Volgens de afspraken in de SLA (Service Level Agreement) en DAP (Dossier Afspraken en Procedures) voert de Servicedesk deze ook uit.

Beheer

De all-in Servicedesk is uit te breiden met onze pro-actieve monitoring diensten en/of service- en onderhoudscontracten. 

Voordelen Paree Servicedesk

  • Direct telefonische hulp
  • Altijd beschikking over up to date kennis
  • Klantgericht en praktisch ingesteld
Geïnteresseerd in All-in Servicedesk?